25 Maj

Goddagens!

Idag har varit en lugn dag, åte bussen till skolan och där kollades det för fullt på Romeo och Julia, morderna variationen.. den var hemsk! Blir andra halvan på Fredag.. jippie.. >.<
Sen efter lunch bestämde vi vart vi skulle ha våran "klassens dag" på avslutningen.. Efter en massa skrik och bråk blev det någon badstrand där vi ska äta något. Vilken badstrand eller vad vi ska äta kom vi aldrig fram till.. det får våra lärare bestämma, eftersom att det blev rörigt, och ingen ville ta ansvaret för att kolla upp ställen. (: Bara vi får sluta efter är jag nöjd..

Tog min liv moder hals spruta idag också, den andra. Jag var jätte rädd för den efter att alla sagt att den gjort skit ont och grejer! :o Men, Caroline var med, och jag satt och prata med henne, visst, den kändes. Men gjorde ju inte ont alls på  det viset som jag trott. :P Blir sista på födelsedagen! Den ska tydligen vara värst, läängtar! (;

Blir nog plugga lite sen, hade missat ngon uppgift tills imorgon, alltid lika roligt att få veta att man missat saker. Ska gymma först iallafall, prioriterar det viktigaste först! (;

Pussen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0