9 December

Pratat med min finaste pojkvän idag! Det gjorde jag i princip hela dagen igår också, myspys!

Var på gymmet med Sarah, men vi blir så lata när vi är där ihop så vi pratar typ bara.. och sen efter åt vi på mc donalds.. greaat! ;) Åkte till starbucks efter mcdonalds och beställde in en choklad drink som till vår förvånelse smakade kaffe. De vart lite sura på mig när jag gick tillbaka med den och ville ha en ny, men vi fick en ny, och dem smakade bra. :)

Imorgon SKA jag upp till Sugarlouf, dock blire nog ingen bräda då, eftersom jag åker upp med Sarah, men vi kommer ha kaalaaas mysigt!

Känner inte att jag har så mycket att dela med mig av faktiskt.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0