28 September

Goddag!
Idag har jag gymmat, och sen åkte jag till freeport själv. Där köpte jag en present till Nicklas. Inte bestämt om de ska bli julklapp eller inte. Vissligen vet han vad det är för nått.. :) men blir så dyrt att skicka, lättare att skicka i jul sen, och skicka till familjen hemma samtidigt. Känns konstigt att planera jul, men lär ju få skicka sakerna i November för att vara jätte säker att allt är framme innan jul. Skickar man i December lär ju posten ha mega mycket att göra.. Jaja! :)

Sen åkte jag till ett café och läste twilight med en kopp varm choklad med vispgrädde, yaaammi!

Ska till Sarah snart.. Men hon jobbar så länge och sent om dagarna att det är svårt att träffa henne på dagarna.
:( Imorgon ska jag jobba iallafall. Längtar tills att få jobba mer, och känna mig mer behövd!



Hösten är här också! Älskar färgerna på träden. Dock tycker jag mindre om regnet och det dystra vädret!




PussPussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0