19 April

Min kamera ligger  mamsens handväska.. och jag pallar inte går ner och hämta den nu, så jag lägger upp ett inlägg så snart jag kan med en massa bilder sen veckan. Har blivit några sådär redan, och det har ju bara gått halva veckan!

Idag jobbade jag, så hämtade några spända barn hos deras mormor, och så åkte vi över hit, så fick dem träffa min svenska familj. Det gick bra för dem, och dem kom väldans bra överens med Arvid, sådär i slutet pekade alla barnen på allt dem såg och berättade vad det hette på svenska och engelska.. Tror ingen kommer ihåg någonting av deras undervisning, men iallafall!

Vi åkte och bowlade, vilket var hel skoj. Vuxna på en bana och barn på en. jag vann en serie! tjoho! Andra gick inte riktigt lika bra, kom 2a iallafall. Ben vann en serie över ungarna, han var väldans nöjd, och duktig!
Nej men det var kul, alla ungarna tyckte det var helroligt!

Sen åkte vi till freeport och åt ben & jerry glass, yaammiii, innan vi åkte hem och ungarna visade sina kunskaper å enhjuling och ripstick och allt som dem har.
På kvällen när Kurt kommit hem åkte vi på restaurang och käkade pizza hela bunten. Vår servitör tappade all vår pizza på golvet första gången hon kom in, hur vanligt är det liksom? Man sitter där, det vattnas i munnen, och viipps ligger allt på golvet! Sånt händer bara inte! :P Jaja, vi fick nya ganska fort iallafall.

Sooom sagt så kommer bilderna upp sen, om inte på facebook. Så, farmor och farfar, ni får skaffa facebook så ni ser mina bilder! ;)
Min dag har varit bra, huuuur var din?:)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0