20 Juli

I mitt aupair program som jag åker med så måste man ta 6 credits, alltså skolpoäng, vilket jag har gjort! Jag fick precis tillbaka ett bevis på att jag tagit den kursen av en av skolorna, så visade upp det för min kontakt person från Cultural care idag. Känns såååå skönt att ha det gjort. Enda jag väntar på nu är flygbiljetten hem. :)

Jag började prata med min lcc (kontaktperson) lite, (eftersom vi sagt att vi skulle träffas en halvtimme, och att ge henne papperna tog en halv sekund..) Ju mer ivi prata och ju djupare in i samtalet vi kom så visade det sig att hon har ett väldans tufft liv med pshykiskt sjuka barn, make med cancer så hon inte ens trodde han skulle överleva sommarn, och att hon precis blivit av med sitt jobb. (att vara kontaktperson brukar vara ett sidojobb..) Tänk att man vet så lite om människor som man har runt omkring sig? Hoppas verkligen livet blir lättare för henne snart!

Iallafall, vi var uppe i sommarstugan förra veckan, och åkte watertubing, och waterskiis' o grejs! Jag testa vattenskidor faktiskt, och kom upp en gång, asstolt, sen insåg jag att jag hade böjda armar och så föll jag.. och fysatan vad ont det gör att ramla på rumpan när båten går i 20 km i timmen.. iingen höjdare.. men kom upp iaf! Ska testa igen när jag är uppe nästa gång tänkte jag. :) Åkte watertubing iaf, gillar det.. inte direkt svårt, men det är asskoj att åka fort och skutta omkring på vågorna! :)





Nu har Adam fotbollsskola, så har de andra två på morgonen och resten av dagen har jag alla 3. Bara det att Katie var magsjuk igår, och så börja jag må krassligt, så har inte direkt gjort någonting med dem än. det som är bra när de är hemma samtidigt är att de leker mer tillsammans. Men.. dem får också varandra att inte vilja saker, så dem är typ omöjliga att dra med och göra saker med utan att få bokstavligt talat trycka ner dem i bilen..

I helgen som var var det the clam festival i yarmouth där jag bor. Alltså en stor festival! I fredags så var det parad, och det var helt seriöst en timmes lång parad med clowner och utklädda djur och hela köret! Rätt kul att se det i lilla yarmouth liksom. Och det var människor ööööööööööööööööverallt. Skulle köra till Sarah, tar i vanliga fall 5 min max, men nu tog det 30 minuter. Var köer och omvägar och KAAOS.




Ni ser bilden? I vanliga fall är gatan bakom folktom.. På allvar alltså. yarmouth är Mölnbo varning.

Ookej, och anledningen till att vi har samma tröja på oss på bilden va för Alex- i rosa- fyllde 20, så vi firade henne på samma gång! Hon var tvungen att hitta 20 killar som kunde signera hennes rygg, som helst skulle va snygga.. men hitta 20 snygga killar i maine? aaaaaaaaaaaaaahahaha..... nej men, då får man jobba på bra. :P  
Så hon fick tillslut 19 namnsignaturer och en snopp bild på sin rygg. haha.. Mogen kille där.. Han ville inte signera sitt namn så, ja. Najs.. Jag tyckte det var jätte kul och reta henne jätte mycket för hon gick runt med en snopp på ryggen. :) Jag är visst inte så mogen jag heller haha..

iallafall så hade vi överrasknings picknick för henne och sen drog vi in henne i bilen och berätta inte vart vi skulle- så åkte vi och kolla på harry potter. Hon var tok nöjd! :)

förövrigt ska jag se RIHANNA liiiive på söndag. Sjuktsjuktsjuktsjukt taggad! maaaaan dooooowwn! 
wihoo.. Ska nog ta och lyssna på den låten nu, tihi.

 hörni sötningar, vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0