24 Juli

Älskling fyllde 20 bast igår, grattis på honom! Sög helt fullständligt mycket att inte kunna vara hemma och uppvakta honom.. :( Men han verkade ha en bra dag iallafall. :)

Idag blir det RIHAAANNNAAA :D:D:D med Cee Lo Green som förband.. påriktigt, KAN det bli bättre?! :D Längtaaar! Kommer bli helt överdrivet grymt. :)) Så jag, Julia och Sarah åker in till Boston runt 2 snåret, och sen strör vi runt där, äter middag och sen blire konsert. :D wihoo. måste bara printa ut tågbiljetterna hem först. :)

Senaste dagarna är har varit heta. Jag menar, jag älskar att det är varmt, men när det är mot 40 grader så känns det liite överdriivet. Men jag och ungarna har haft några bra dagar, Badat mycket, gått på bio, käkat ute. - bara haft en najs sommar!

Börjar kännas att jag åker hem snart. jag kollar min mail varje dag ihopp om att jag har fått min flygbiljett så jag vet säkert när jag ska åka hem. Skulle vara så skönt att bara få min biljett, och kunna säga säkert vilket datum det blir..

Nej men hörni, nu ska jag duscha och sjunga rihanna sånger!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0