1 Juni

RIP Abdalla Abdi
Precis fått reda på att min klasskompis från dagis upp till tvåan, blev knuffad framför ett tåg igår.
 Känns konstigt, och orättvist hur snabbt det kan vara över. Jag har knappt pratat med Abdalla sen jag var 8 år gammal, men jag vet hur jag kommer ihåg honom, och hur jag kommer minnas honom.
Så vill skicka en tanke till hans vänner och familj.
Hoppas livet är bättre på andra sidan!

Ta vara på varje dag, man vet aldrig när det är ens sista.

Min dag idag har varit hyffsat ointressant. Var med Tamara och Nadine imorse och visade Tamara Freeport. Sen har jag jobbat, och så såg jag Hang over 2 med Bilge, Sarah och Alex på kvällen. Bra film!

Igår bokade jag och Julia flyg till Miiaaamiii! Så jag åker dit 1 september i 7 dagar. Fett nice! :) Tamara ska boka flyg snarast hon också, så det kommer bli aaawesoome!



Nicklas har absoult inget med inlägget att göra, men, jag älskar honom!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0