2 Juni

Sommaren här har börjat lite konstigt, var thunderstorm varningar igår, så förmiddagen var hel molning, mitt på dagen var det jäätte soligt och på kvällen jätte molnigt igen.. Helsnurrigt. Men vi fick iallafall ingen storm här, var väl skönt det!

Idag var jag uppe tidigt, hämtade Nadine vid halv nio, och så åkte vi vidare och hämtade Tamara och sendan vidare till tha maall. Jag köpte för mycket.. Köpte feta scrapbook kitet, och har faktiskt scrapat ihop 4 sidor nu här på kvällsningen. En med mig och Nicklas och tre till ungarna. Tänkte ge dem en scrapbook när jag åker hem, så har ungefär 3 månader på mig att göra 20 sidor. Eller om jag gör 10.. vii får se! Är rätt kul faktiskt, fast får slut på idéer. Får sova på saken!

Annars vet jag inte om så mycket har hänt idag egentligen. Jag och Ben åkte och köpte en kruka som jag tänkte att han och hans syskon ska få måla tills Kurts födelsedag. Har ni några förslag på födelsedags present till en 45 åring? Då får ni gääärna dela med er alltså, jag är ganska nollställd..

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: mammma

Skönt att du fått ordning på din blogg så att jag kan känna mig lugn. Vad var det för orm på FB???? Pappa visade. Tokiga barn!!! Som present åt Curt tror jag du ska räkna bort hans ålder och köpa något minder seriöst eller bjuda honom och barnen på pizza eller nåt. Kram Mamma

2011-06-14 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0