20 Juni

IT'S AAALIIIVVEEEEEE

jaaa ni, 2 veckor och 4 dagar sen jag uppdaterade.. Heehee.. har väl hänt liite sen dess ja. :)

Till och börja med har jag nya kompisar, några pojkar som bor i portland. Tycker det är jätte kul att äntligen hittat amerikanska vänner.. :) Så de har vi hängt med nu senaste veckan en hel del, så skyller aaaall på dem att jag inte hunnit uppdatera.. :) Nej men jag vet inte, har bara inte blivit av.

Nu i helgen var jag i Newyork stat med sarah på en weekendcourse. jag behövde ha credits, alltså "skolpoäng".. skitsamma, så jag var i Albany på en aupair skola och åkte dit med förväntningen at det skulle suga getpung. (Ursäka språket, men ja.) Men de gjorde det inte! Det var riktigt roligt fakiskt! Vi lekte på lektionerna, och kolla på youtube klipp, och hade disco på kvällen.. nej men helgen var bara allmänt, rolig. :) Fick prata svenska, vilket kändes som evigheter sen, även fast det inte var det och ja, det var kul att träffa nytt folk..
Låång resa bara. 6 tmmar i bil dit o sex timmar hem, wihoo.

Hmm, vad kan jag mer berätta? Sommarlovet har börjat, så jag jobbar heela dagarna, vilket känns seegt. Börjar ju 8 på morgonen, och har börjat 12 heela året. Men jag och ben har skoj iallafall, Han är min sockerpärla. :)

Nej men uppdaterar väl snart igen. Puuuuss



Mamma du fråga om ormen, det är craigs roomates orm, och den var faktiskt rätt fräck. pappa sa at jag fick ta hem den så du lär ju träffa den i Sepember! ;D


Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag ska genast fixa ett terrarium där den söta lilla ormen kan bo. Kul att höra av dig igen. Hälsa ungarna från oss....

Puss tebax

2011-06-21 @ 14:25:19
Postat av: mamma

du skulle bara våga ta hem en orm....Kram

2011-06-23 @ 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0