24 Juni

Glad Midsommar!

Min tanke var att göra blomkransar till barnen och ha ett litet eget midsommar firande.. Bara det att det har spööööööregnat hela dagen. Kul? Nooope. Så hade ingen lust att först traska ut i regnet och plocka blommor och sen sätta dem blöta blommorna i håret.. Så gör några imorgon om det är bättre väder då. Imorgon ska vi också åka upp till familjens sommarstuga. Inget internet och ingen mottagning på telefonen. Ooooh  vad jag längtar..
Äsch, blir säkert bra..

Backade på Bens sparkcyckel igår med bilen.. Sen jag kom har jag kört på en cykel, en sparkcykel, en sparkbil, och en kaffemugg. -Bara på våran utfart. Braaaa jobbat! Allt utom cykeln är helpaj btw! Känner mig som en underbar bilförare.. Aja, det var åtminstånde inga ungar..

Igår var jag och tamara och bowla. Första banan gick sådär skiiitbra för mig. Fick bara massa spärrar och strikar. Fick typ över 150 poäng på en serie.. NAAAJS :)) Sen gick det nerför.. Men Tamara brukar alltid vara bättre än mig, men jag vann 3/4 serier. Tjoho, lycklig tjej.. haha.

Vet ni? Jag är MEEGA trött. vart uppe för sent senaste tiden och jobbat mera.. Så klockan är 10 på en fredag kväll och jag tänker sova nu. :)
men vi hörs!
Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0