29 Juni

Tjollahoppsan!

Huuuur är läääägeeeeeet

Jag sitterhemma för engångs skull. Nu på senaste har jag varit ute och rännt om kvällarna, men inte idag inte! Blev tvungen att jobba tills 9 istället för 5 idag.. Bara sådär 4 timmar extra, tjoho. Så det blev en liten butter och trött Johanna, som inte alls ville leka med sina vänner utan sova istället. Ooch så sagt som det var gjort, här ligger jag! :)

Jag och Ben hade en bra dag idag. Vi träffade Sarah och hennes ungar på morgonen, åkte dit och lekte, och sen packade jag och Sarah en picnick, gjorde värsta yammi pastasalladen, såå åkte vi ut till vattnet och åt med alla barnen. Kalasmysigt! Efter det åkte jag och Ben hem, och sen dess har vi mest softat. Vi lagade hans favorit mat på kvällen - pasta pesto- och såg på hans favorit film. Så han verkade ganska nöjd med dagen. Dem andra två av mina ungar hade en lång dag på deras sommarskola grejsimojs, så dem kom hem runt 9 när Ben redan sov.

Ååh jag är suuuperexalterad, rebecka kanske kommer på fredag. hoppashoppas. Vi sa att om hon kommer ska vi göra midsommarkransar o äta köttbullar. Fira midsommar lite sent sådär! Myys. Sen på kvällen blir det Biljard och pingis med hela glada gänget! Kan bli en riktigt lyckad dag. :D

Pusselipuss


heemsk bild, men, SVERIGE!!!

Jaja, see ya later

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ska ni fira midsommar så måste ni ju ha sill. Har dom såna läckerheter på snabbköpet i Yarmouth? Arvid älskar sill, du får väl prova om dina ungar gillar det ;-)

2011-06-30 @ 10:27:26
Postat av: Anonym

Jaa det har dem faktiskt. Såg det när jag handla med mamma.. Men jag äter inte sill ju :p

2011-06-30 @ 19:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0