24 maj



Kär & Lycklig

Nicklas åkte imorse, jag saknar honom redan som en galning.. Började sakna honom redan innan vi sa hejdå. Hatar avsked, men nu är det bara sommaren kvar. Sommarn brukar gå fort, så den klarar vi lätt! :)

Iallafall så har han varit här i 2 veckor, och jag har njutit som bara den, trots att allt som kunnat gå fel har gått fel. Börja med att vi inte hade nått hotell, och sen inte nån resa tillbaka till yarmouth, att jag stod på fel terminal, bokat flygresa tillbaka till newyork på fel dag, vulkanutbrott och ja, yoou name it.

Hoppas iallafall att han kommer hem som han ska. Om allt har gått som beräknat ska han vara i newark nu, och ha cirka 2 timmar kvar tills flyget lyfter mot Amsterdam. Och när han kommit dit får vi hoppas att askan blåst iväg eller nått.

Hursom, så har mina 2 veckor varit asbra. Vi var i New York 3 dagar, så åkte vi tillbaka till yarmouth en natt och drog vidare till boston. Vi förlovade oss på ett års dagen. :) Sööt pojke jag har. Sen åkte vi till yarmouth och så har jag jobbat hela förra veckan. :)

Kolla på fb för mera bilder. :)
Puuss
(Får se om det här funkar, bloggen har strejkat en lång period nu.. :S)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0