26 Maj -Igen

Hej mina beundrare och stalkers -whats upppp?

Träffade Nadine nu på morgon kvisten, och vi åkte och.. tror ni kan fylla i ordet själva men iallafall.. shoppa.
jag köpte en "screenprojecter" til min itouch. Aaalltså, 2 plastklisterlappar för 15 dollar. Ca 100 kr. Skitkul.. och så köpte jag nya solbrillor för 5 dollar. fast de paja på engång så fick byta dem. Känns som att dem kommer paja rätt fort dem också. Suckeliduck.



Iallafall var solen i Ide idag. Ungarna var trötta och "sjuka". Hämtade en från skolan, och sen blev han suuperledsen för att han inte fick ha en playdate med sin kompis. Tyckte nästan lite synd om han när han insåg att det inte skulle bli någon lek för honom..

iallafall så fick jag reda på att jag börjar jobba imorgon och inte på lördag. Vosste att jag behövde jobba under helgen, men inte att jag började imorgon, så missar en kompis chans att va med kompisar innan honåker hem. Det suger.. :(

Nej men hörni, jag är trött och har en sömnlös helg framförmig. Kuuul att ta hand om en rastlös 5 åring på morgonkvisten.. Hur orkar man vara förälder? Ge upp sömn.. ppfht.
Puss och godnatt!

föresten, bilden är där för att jag är för jävla grym. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0