26 Maj

Gooodmorgon!

Igår var det kalasväder här i maine. var 22C och alla fick sin första solbränna, jag är inget undantag förståss.
Jag och Nadine åkte till freeport, jag köpte en heeelsnygg kofta och ett armband, och sen köpte vi lunch och satte oss vid hAAaaaavet (som mamma hade sagt). Det var riktigt mysigt. Nadine hade med sig sin poffsiga kamera, så hon satt och tog massa kort.. Kände mig rätt larvig när jag drog fram min 100 dollars kamera.. Men den funkar bra!

Efter vi vart där så vidade hon mig beachen i Yarmouth. Hade inte varit där förr, så det var bra att se. Dit ska jag dra med mig ungarna och leka, så jag kan sola samtidigt. Man måste vara smart! ;) Finns tydligen småkrabbor som man kan samla där. Skoj!- inte för krabborna kanske men.. :)



Kom hem till mitt hus runt 2, och då satte jag mig ute och stekte i solen och hade utsikt på byggargubbar utan tröja. - Lät bra va? Ha kvar era tankar, och plussa på 20 år med öl mage.. Euk. Men det var trevliga iallafall!:)
Dem gör en helrenovering på tomten här. tror dem satt in 4-5 nya träd, minst lika mnga buskar, plus att de dragit upp halva gräsmattan. Kommer säkert bli snyggt när det är klart.. nu är det en stor röra bara..

Iallafall så gick jag in och satte på Justin Biebers "Never say never" film. Jag gillade den! Killen har talang, och jag förstår faktiskt inte varför alla har så skarpt emot honom. Doock, så tror jag att han kan vara en artist som kommer och går. Vi får väl se. :)

Efter filmen fick jag klara besked att nicklas var hemkommen och hel. Jätte skönt att höra, så då kunde jag pusta ut. En tornardo, och ett vulkanutbrott.. man blir ju nervös.. -.- Men han hade klarat sig fiint! Så när jag fick reda på det tog jag en långpromenad, men blev uppplockad p halva vägen av Sarah, och åkte till Freeport och snacka skit med henne och Alex :)

Myyysig dag!

Idag verkar det vara molnigt.. Jag vill på promenix, så får se vad det bliir. :)
har ni tur skriver jag igen ikväll.
Pusskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0