6 maj

TRE DAAAAGAAAARR! Fattar niii, 3 styycken sen myser jag för fullt med min pojkvän i Fjoooortooon dagar! :D
GAAAAHHHH, längtar sööönder miiiiiiiiiiig! :D

Den här veckan har varit som en stor väntan allt¨å, men nu börjar det bli verkligt. Jag hade min sista collage dag idag, sköönt. Solen skiner, och Nicklas kommer på måndag. Lycklig tjääj.
Jag skickade lite brev igår, och så skickade jag in min och Sarahs ansökan för en weekendcourse vi behöver göra i Juni.

Det börjar bli stressigt nu, för vi vill göra en massa resor, men man ska ha råd, och få ledigt till det också. Samtidigt som min familj har en sommarstuga vi kommer åka till. Jag tror att det kommer vara ashärligt däruppe, eftersom de har båt och allt. Lite ensamt kanske, finns inget internet eller telefon mottagning eller nåått.. så lär klättra på väggarna efter ett tag.

Men våra planer nu är iallafall weekendcoursen i NY, och sen se Rihannas konsert i Juli, tjoho! Sen är planen att Åka till nigiara fallen, och se washington. Det borde vi väl hinna med? Jaa, de tycker jag också. :)

Nej, nu ska jag hämta Ben, see yaa laatooor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0