7 maj

Igår var en bra dag. Först lekte jag och Ben ute i solen och myste. Åkte till en lekplats varpå Ben säger
-Yohaaana, you are my best friend.
Jag blir jätte glad men förvånad
- Oh Ben, thats cute! But I thought "C" was your best friend?
- Yeah, I know, I was just kidding..

hahah.. Skit unge. :) Vet inte hur mycket allvar det låg i det, men det skulle väl vara askul om han såg mig som sin bästa vän. :)

På kvällsningen kom B-ruudarna över. Först var det Jag, Nadine och Julia. Vi gjorde mat, nadine färga mitt hår.. Vilket inte direkt syns, men ändå, och så lyssnade vi på ABBA. MAAAMMAA MIIAAA! Älskar Abba! Fast det ska vara orginal och inte musikalen, usch på den..
Iiiallafall, så åt vi en good kyckling gryta med ris. jaaammii.

Efter middagen ramlade Sarah, Alex och Bilge innanför dörren också, så det blev kalas! Paarteeey.
nej men vi hade trevligt, satt och prata. Planen var att de skulle iväg, men istället satt alla hos mig i 2 timmar istället och bara umgicks. Det är trevligt! :)

Idag ska jag iväg med bruudarna till tha mall. Får se om jag köper nått. :) Eller idag, nu. Måste dra på mig kläder, ligger fortfarande i sängen.
Ha en bra Lördag, även om halva er har passerat. :)
Puuuss

 
ego pic is tha shiit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0