8 Maj

Happy mothersday!
(Mamma, du får nått i brevlådan snart. Aa, kanske nästa vecka eller så.. Kom på det lite sent, men tanken som räknas?)

NICKLAS KOMMER IMORGON, Fattar ni, IMORGON!
Jag längtar bara lite.. Lite mycket.. Lite jätte mycket.. Lite mega mycket. :)

jaja hur som helst. Igår sprang jag på vår springmaskin i källarn för första gången, och såg på tv samtidigt, rätt soooft. Fundera på att göra det idag igen, men helt jätte bra väder, så jag blir nog illa tvungen att gå ut. Kan ju inte vara inne en dag som denna. :)

Jag ska till the mall senare, med Nadine och katie, ett av mina värdbarn. :) Katie ska kolla efter en kl'nning hon ska ha på hennes spelning på onsdag.. Vill så gärna se den, men är ju inte hemma. :( Det är synd!
Så, jag åker iväg med dem runt ett, och sen efter det ska jag hem och städa köket, städa bilen, städa rummet och badrummet. Och så ska jag packa klart väskan inför imorgon. :) Suuuper taggad!

Tjingtjing!


 
Min vackra pojkvän. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0